BREAKING NEWS
Home » Info » Cerita Supplement Penambah Ketinggian
Cerita Supplement Tambah Ketinggian-01

Cerita Supplement Penambah Ketinggian

Cerita Supplement Penambah Ketinggian. 

“Aku punya ketinggian 160 cm dan 5′ 4″ kalau tak silap aku. Aku masih ingat, aku berhenti membesar masa umur aku 12 tahun dan pada masa tu, ketinggian aku 160 cm dan 5’4” . Sekarang ni, umur aku dah genap 18 tahun selalu jugak aku ukur ketinggian aku, tapi langsung tak membesar walau sikit pun.

Ayah aku dalam 162 – 163 cm camtu, kakak aku sama tinggi dengan ayah aku, abang aku dalam 166 – 167. Mak aku pulak 156 – 157 cm.

Kalau korang nak tahu, akulah orang terpendek dalam kalangan keluarga aku dan jugak sedara mara aku. Sedih dan malu jugak bila ada adik-adik sedara aku perli aku kata aku ni pendek padahal aku lahir dulu dari diorang. Tapi apa nak buat, aku terangkan kat diorang bukan aku yang nak jadi pendek. Semua Allah yang buat. Terdiam terus diorang.”

Cerita luahan di atas ini diambil dari satu forum. Bagi mereka yang bertubuh rendah, mesti rasa sedih kan bila ada orang duk perli dan bagi gelaran macam-macam. Tapi jangan risau, setiap masalah ada cara mengatasinya
.

Dah cuba macam-macam cara nak tambah ketinggian tapi tak jadi jugak. Nak tahu cara nak tambah ketinggian? Apa kata korang cuba guna Height Up. Tak tahu apa benda tu, baca lagi kat bawah ni.

Cerita Supplement Tambah Ketinggian

CARA NAK TINGGI DALAM MASA SINGKAT

Makanlah Supplement Height Up

Apa Itu Height Up?

Height Up adalah supplement nutrisi semulajadi yang membantu lelaki dan wanita yang berumur 12 tahun hingga 35 tahun yang terbantut ketinggian atau yang ingin menambah ketinggian lagi.

Height Up membantu menambahkan ketinggian badan sehingga 2-5cm. Konsisten dan amalkan senaman mudah, khas untuk meningkatkan ketinggian badan. Perubahan boleh dilihat dalam masa 1 bulan (2-15cm) Tapi ia bergantung pada metobolisma dalam badan masing-masing,umur dan kesungguhan korang untuk tambah ketinggian.

 

KENAPA ANDA PERLU GUNA HEIGHT UP?

  1. Tubuh yang tinggi membuatkan seseorang itu kelihatan lebih berwibawa, anggun serta berketrampilan.
  2. Pelbagai jenis profesion (seperti juruterbang, pramugari, tentera, polis, wartawan, model, artis, atlet olahraga tertentu, dll) mensyaratkan ketinggian badan yang minimum pada tahap tertentu. Tubuh badan yang rendah mempunyai peluang yang agak kecil dalam memilih pekerjaan.
  3. Lelaki bertubuh tinggi lebih mudah mendapatkan penghormatan & perhatian oleh wanita atau lelaki lain.
  4. Seseorang yang bertubuh tinggi akan kelihatan lebih dewasa. Si adik yang bertubuh lebih tinggi dari kakaknya sering dianggap sebagai kakak.

Height-Up

height-up-original-malaysia

CARA PENGAMBILAN HEIGHT UP

1) Pengambilan

1 biji pagi sebelum sarapan pagi dan 1 biji sebelum tidur. Jika nak kesan yang lagi cepat , 2 biji pagi dan 2 biji sebelum tidur. Boleh dimakan dengan kunyah atau telan. Selepas tu, banyakkan minum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter sehari. Tapi elakkan minum minuman yang mengandungi kafein.

senaman untuk meninggikan badan height up

2) Senaman Untuk Meninggikan Badan

Stretching

Merupakan gerakan dengan cara meregangkan badan, sehingga tulang punggung dapat tertarik dan memanjang. Apabila dilakukan secara teratur akan merangsang menambah kepanjangan tulang punggung. Cara untuk lakukan :

  1. Duduk di atas kedua-dua belah kaki.
  2. Angkat tangan tegak ke atas.
  3. Berbaring tanpa luruskan kaki.

Lakukan senaman ini selama 5 minit sebelum tidur. Pastikan korang fokus dan konsisten buat senaman. Senaman berat kalau boleh elakkan takut menganggu proses kenaikan inci badan.

.
Kicking

Merupakan gerakan dengan cara menendang kaki. Fungsi daripada gerakan ini untuk membantu pertumbuhan tulang kaki sehingga memanjang dengan optimal.

 

Hanging

Merupakan gerakan bergantung dengan kedua tangan. Gerakan ini sangat membantu untuk rangsang pada tulang punggung. Lakukannya selama 10 saat atau selama mana yang mampu. Untuk lebih berkesan, pakai weighlifting wrist di kaki semasa bergantung.

 

STATUS HALAL DAN SAH DARI KKM

Height Up adalah suplement yang dihasilkan 100% daripada herba terpilih. Height Up juga telah diuji dan selamat digunakan oleh semua. Height Up telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia, FDA, HACCP dan mempunyai sijil halal. Height Up dijamin selamat dan berkesan untuk digunakan sebagai usaha meninggikan badan tanpa was-was!

Height Up tidak mengandungi bahan-bahan yang membahayakan kesihatan manusia seperti sibutramine, sildenafil, tadalafil, glucucorticosteroids, dan asid aristolokrik. Memang boleh digunakan tanpa ragu-ragu atau risau. Memang terbukti selamat

TESTIMONI PENGGUNA

height-up-original-malaysia

 

DAPATKAN HEIGHT UP DI SINI

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CommentLuv badge

x

Check Also

MESTI BACA - Adalah Anda Membazir Untuk Kereta Anda

Cara Terbaik Jimatkan Kos Senggaraan Kereta Anda!!

Cara Terbaik Jimatkan Kos Senggaraan Kereta Anda!! Akhir-akhir ini memiliki kenderaan berenjin sama ada kereta, ...

error: Content is protected !!
%d bloggers like this: